четвртак, 20. април 2017.

Pink u pozadini piči li piči, blago čiči

Milan Mijatović (FACEBOOK)

Večeras sam definitivno ukapirao da su moji matorci zaljubljeni u Vučića. To je čak veća ljubav nego ona koju su gajili prema Slobi 90-tih godina. Moj konstruktivni predlog je bio da stave njegovu sliku u dnevnu sobu da ne bi gubili fokus kada ga nema na TV. Dobro mesto je i ekser gde sad stoji ikona svetog Đorđa, jer slava je slava a progres je progres. Večeras sam čuo svašta: da dobijaju redovno penzije od kada je Vučić na vlasti, da je Vučić sprečio drogiranje na Savamali projektom Beograd na vodi, da nas čeka med i mleko, da će pare da padaju kao kiša, da je Jeremićeva žena kokoška... jebem ti sunce, a Pink u pozadini piči li piči, blago čiči. Ovoliki stepen ispranosti mozgova u mojoj porodici nisam doživeo ni u Slobino zlatno vreme hiperinflacij

Нема коментара:

Постави коментар