субота, 20. јун 2015.

Ja sam Srbin, ali se divim Viktoru Orbanu

 Jovan

Ja sam Srbin ali se divim Viktoru Orbanu koji maksimalno moguće štiti nacionalne interese Madjarske i ne osvrće se na te fraze od strane EU. Kada njega uporedim sa ovim izdajnicima koji vode Srbiju i puze pred EU pripadne me muka i zato ću da uzmem madjarsko državljanstvo i da glasam za njega na sledećim izborima. Treba da podigne tu ogradu i spase Madjarsku od tih migranata da mu se tu nasele. Neka te ljude prime kod sebe Amerika, koja je razorila Irak i Avganistan a sada razara Siriju, kao i Engleska i Francuska koje su razorile Libiju, jer su one i prouzrokovale bežaniju svih tih nesrećnika. Bojim se samo da će masa tih ljudi smišljeno biti naseljena u Srbiju i ako AV ostane ovde na vlasti bićemo i na taj način uništavani.

Нема коментара:

Постави коментар