уторак, 25. април 2017.

Štrajk glađu i žeđu

Važna informacija i molba za pomoć:

Nakon moje decenijske borbe protiv kriminala u Savezu za cerebralnu i dečiju paralizu Srbije i dobijenih sporova - izvršne presude protiv glavne organizatorke nezakonskih dešavanja Dilbere Sarajlić, izvršnih rešenja od strane Apelacionog suda u Beogradu da sudjenje nije bilo u zakonskom roku i to u sporu protiv Dilbere Sarajlić i u radnom sporu protiv Saveza za cerebralnu i dečiju paralizu Srbije, doneta je u prvi mah i prvostepena presuda u radnom sporu protiv Saveza za cerebralnu i dečiju paralizu Srbije, na osnovu koje sam trebao da budem vraćen na staro radno mesto i da mi se isplate zarade u prethodnom periodu. 

Iako je izgledalo da je Sud napokon krenuo da radi u skladu sa zakonom, 21.4.2017. godine saznao sam da je nosena presuda u radnom sporu od strane Apelacionog suda u Beogradu da se ovaj predmet vraća na ponovno sudjenje i to kod drugog sudije. Iako je data ogromna argumentacija o užasnim dešavanjima u ovom Savezu, sve je to poništio sudija Apelacionog suda i doneo rešenje da se predmet vrati na ponovno sudjenje. 

Pošto je u medjuvremenu za ovih desetak godina moj život uništen, život moje porodice, meni ne pada na pamet da opet udjem u Sud i da nastavnim borbu protiv kriminalaca. Ako predsednik Apelacionog suda ne uzme rešavanje ovog predmeta u skladu sa zakonom i pravdom i ako me ne primi u ponedeljak 24.4.2017. godine, gde ću mu predočiti sve dokaze relevantne za ovaj predmet koji na najbolji mogući način svedoče o monstruoznim dešavanjima u jednoj invalidskoj organizaciji, ne preostaje mi ništa drugo nego da krenem u odbranu svoje časti, štrajkom ispred Apelacionog suda u Beogradu i Vlade Republike Srbije, do konačnog ispunjenja mojih zahteva, koje sam predočio u pisanoj formi 21.4.2017. godine. 

Isti sam zahtev predao i u Vladi Republike Srbije. 

U atačmentu šaljem bitne dokaze za ovaj spor: 1. Rešenje da sam proglašen tehnološkim viškom bez otkazivanja ugovora o radu  2. Ugovor o radu koji sam potpisao sa Savezom za cerebralnu i dečiju paralizu Srbije. 3. Rešenje o utvrdjivanju finansijskog poslovanja privatne firme Dilbere Sarajlić u ime invalida članova Saveza za cerebralnu i dečiju paralizu Beograda 4. Ugovor koji je potpisala privatna porodična firma Dilbere Sarajlić sa hotelom u Vrnjačkoj banji a u ime osoba sa invaliditetom - članova Saveza za cerebralnu i dečiju paralizu Beograda. 6. Izjave najcenjenijih predstavnika Saveza za cerebralnu i dečiju paralizu Srbije o nezakonitom radu Dilbere Sarajlić

Postoje i mnogi drugi dokazi. 

Molim Sud da još jednom izvrši uvid u ove dokaze i postupi u skladu sa zakonom i pravdom i spreči moje decenijsko uništavanje od strane pravnog sistema srbije i to samo što sam pošten i što sam ceo svoj život posvetio dobrobiti našeg društva. 

Pozivam sve časne ljude da mi pomognu u ovoj borbi, da opet vratim sebi svoj život.

S poštovanjem, 

Srdjan Simeunović

Нема коментара:

Постави коментар