недеља, 22. септембар 2019.

Otvorena izložba Marine Abramović u Beogradu: Došla sam na svoje tlo


Politika pre 15 sati

„Da sam postala zvezda u dvadesetim ili tridesetim godinama, sada bih već bila mrtva. Uspeh je dolazio postepeno i nikada me nije promenio, jer sam uvek smatrala da je to prolazno”, kazala je umetnica. Hvala vam na ranom buđenju, obratila se Marina… »

Marina Abramović: Ja sam srpska umetnica (foto+video)

Večernje novosti pre 15 sati
Marina Abramović u subotu otvorila retrospektivnu izložbu "Čistač", a prethodno, u cik zore, predstavila je domaćim i stranim medijima. NIJE zastrašujuće skočiti i poleteti. Možete skočiti sa oblakodera, opasnost počinje kada treba da dotaknete… »

Jutro sa Marinom: Otvaranje retrospektive "Čistač" u msu

Večernje novosti pre 1 dan
Marina Abramović, od 6.23 u Muzeju savremene umetnosti, će prvo medijima predstaviti retrospektivu "Čistač", koja će u 13 časova biti svečano otvorena. SA prvim vozilima gradske čistoće, krenuće u cik zore novinarske ekipe ka Ušću, gde će… »

Нема коментара:

Постави коментар