петак, 8. новембар 2019.

Mančester junajted savladao Partizan u Grupi L Lige Evrope – 3:0

Danas pre 7 sati

Partizan je nastavio tamo gde je Crvena zvezda stala dan ranije, čime se potvrdilo da su klubovi iz Premijer lige ipak svetlosnim godinama daleko od najjačih srpskih Superligaša. Crno-beli su na “Old Trafordu” glatko izgubili od Mančester… »

Milošević nije razočaran: Drago mi je što smo završili sa Junajtedom

Danas pre 6 sati
Trener Partizana Savo Milošević rekao je da nije razočaran posle večerašnjeg poraza od Mančester junajteda i istakao da je zadovoljan što su crno-beli završili sa Junajtedom i što mogu da se fokusiraju na „realnije stvari“. „Kod mene nema… »

"Srećan sam što smo konačno završili sa: Junajtedom!" Savo Milošević je bio jako raspoložen, a duhovito je objasnio i…

Blic sport pre 7 sati
Savo Milošević je nakon poraza od sa 3:0 bio dobro raspložen jer razloga za nezadovoljstvo nema. I sam je pojasnio zbog čega je tako vedar, pa je duhovito i završio. - Kod mene nema razočarenja. Ovo su ipak druge brzine. Teško je bilo odgovoriti na… »

Milošević nije razočaran: Drago mi je što smo završili sa Junajtedom

Večernje novosti pre 7 sati
Mislim da smo možda mogli kvalitetnije da odigramo, ali je dosta stvari uticalo da smo imali malo više grešaka – rekao je trener Partizana. Trener Partizana Savo Milošević rekao je da nije razočaran posle poraza od Mančester junajteda i istakao… »

Нема коментара:

Постави коментар