четвртак, 5. август 2021.

Ristovski se po drugi put bori sa korona virusom: Poznati glumac poručio- vakcina me je spasila

 Novosti online

Foto privatna arhiva 

 Poznati srpski glumac LAZA RISTOVSKI još je u izolaciji i oporavlja se od kovida, više nema temperaturu i negativan je na testu. 

- Dva puta sam vakcinisan i opet sam zakačio koronu.

Pre nedelju dana sam dobio temperaturu i bez ikakvih veza i vezica otišao sam u kovid ambulantu u Dom zdravlja na Novom Beogradu, stavio knjižicu na gomilu i čekao red u čekaonici. Ustanovili su mi koronu. Ušao sam u protokol, ali nisam hteo da uzimam antibiotike. Evo, posle nedelju dana sam bio na kontroli na istom mestu, bez temperature i sasvim dobrog zdravlja. Mislim da je to zahvaljujući vakcinaciji, ali i mom ličnom jakom imunitetu. Ovo nije nikakva moja

Нема коментара:

Постави коментар