среда, 11. мај 2022.

Oglasio se ambasador Hil: Drago mi je što sam sa predsednikom Vučićem prisustvovao otvaranju Koka-Kola fabrike u Srbiji

 

Ambasador SAD u Srbiji Kristofer Hil izrazio je zadovoljstvo što je sa predsednikom Aleksandrom Vučićem prisustvovao otvaranju četvrte Koka-Kola fabrike u Srbiji.

 - Drago mi je da sam mogao da prisustvujem otvaranju četvrte Koka-Kola fabrike u Srbiji zajedno sa predsednikom Aleksandrom Vučićem.

Gazirana voda Rosa sa homoljskih planina je novi član porodice američkih kompanija u Srbiji - napisao je američki ambasador Kristofer Hil na Tviteru.
 Drago mi je da sam mogao da prisustvujem otvaranju četvrte @CocaCola fabrike u Srbiji zajedno sa @predsednikrs. Gazirana voda Rosa sa homoljskih planina je novi član porodice američkih kompanija u Srbiji. 🥤 pic.twitter.com/ZeCkpwfLn1 — Ambassador Christopher R. Hill (@usambserbia) May 10, 2022 Predsednik Aleksandar

Нема коментара:

Постави коментар