петак, 23. фебруар 2018.

Šta on "oće ovom kandidaturom?!


A.G./FaceBook

Meni za početak uopšte nije jasno šta on oće ovom kandidaturom. Ajde za predsedničke izbore još sam i mogao da razumem ideju o sprdanju sa sistemom, ali lepo bih ga zamolio da se ne zajebava tako i sa sudbinom grada u kome živim. 
Koji kurac on oće i može i planira da uradi ako uđe u gradsku skupštinu? 
Drugo, sve i da ima neku konkretnu ideju šta da uradi, kako da verujem da je u stanju da bilo šta uradi neko ko je izbačen iz sopstvenog pokreta? 
Treće, uopšte mi se ne dopada što mu je policija po kratkom postupku odobrila i promenu imena i registraciju lične karte u roku od par sati, i što mu je potpis overio notar koji je rođak Vučićevog ministra. 
Četvrto, ne sviđa mi se ni to što su članovi vladajuće koalicije u GIK-u dali sve od sebe da mu lista prođe. 
Jebote, patkici lepe lažne flajere super lepkom ljudima na šoferšajbne i sabotiraju ih na svaki način, a Belom i policija i SNS mašinerija na svaki način pomažu! Tu mi ne treba niko sa strane da me loše naloži.
 I peto, ako je stvarno tako jak lik, što nije imao muda da on promeni ime i ličnu, kad se već o njemu radi, već je poturio nekog jadnika umesto njega?

Нема коментара:

Постави коментар