петак, 20. децембар 2019.

„Budite srećni što se predsednik nije spustio padobranom“

Danas |  Piše: S. Čongradin
Sagovornici Danasa o otvaranju auto-puta pesmom "čekam dragog, moju dunju žutu, što se voza po auto-putu..." „Čekam dragog, moju dunju žutu, što se voza po auto-putu. Nema mesta na planeti, gde me nije bilo, gde bar bokal vina nisam ubio. Nema mesta na planeti gde žene nisam ljubio, ali sam uvek svojoj kući vraćao. Auto-put, sija mesec žut, a ja pevam na sav glas, idem kući jurim sto na gas… Nema snova koje nisam skupo platio i kafane u koju nisam svratio…“
Ova pesma, autora – Zli Pevač Lazović – obeležila je prekjučerašnje otvaranje deonice auto-puta „Miloš Veliki“ od Surčina do Obrenovca. Otvaranju su prisustvovali svi najviši državni zvaničnici, od Aleksandra Vučića, predsednika Srbije i Ane Brnabić, premijerke, do više ministara Vlade Srbije. – Kada sam u najavi vesti na televiziji N1 prvi put video, to jest čuo, tek mali fragment ove pesme prvo što sam pomislio je da je u pitanju neka z….ja Posle sam tek shvatio

Нема коментара:

Постави коментар