петак, 1. фебруар 2019.

Babić: Izgubljen ljudski život, podnosim neopozivu ostavku

Babić: Izgubljen ljudski život, podnosim neopozivu ostavku

RTS: Babić: Izgubljen ljudski život, podnosim neopozivu ostavku













Vršilac dužnosti direktora "Koridora Srbije" Zoran Babić potvrdio je u izjavi Tanjugu da podnosi neopozivu ostavku na tu funkciju posle saobraćajne nesreće u kojoj je, kako podseća, jedna osoba izgubila život.

"Izgubljen je jedan ljudski život. Za mene kao čoveka sasvim dovoljno da više ne obavljam funkciju na kojoj sam zatečen u momentu teške nesreće. Iako sam bio samo saputnik, za mene kao čoveka, to je dovoljan razlog da više ne... »

Zoran Babić o ostavci: Jedan ljudski život je izgubljen, to je za mene dovoljno da više ne obavljam funkciju

 Blic pre 12 minuta
Vršilac dužnosti direktora Koridora Srbije Zoran Babić potvrdio je u izjavi Tanjugu da podnosi neopozivu ostavku na tu funkciju posle saobraćajne nesreće u kojoj je, kako podseća, jedna osoba izgubila život. "Izgubljen je jedan ljudski zivot. Za mene kao čoveka sasvim dovoljno da više ne obavljam... »

Zoran Babić: Izgubljen život, ovo je neopoziva ostavka

 B92 pre 12 minuta
B92: Zoran Babić: Izgubljen život, ovo je neopoziva ostavka
V. d. Koridora Zoran Babić potvrdio je u izjavi Tanjugu da podnosi neopozivu ostavku na tu funkciju posle saobraćajne nesreće u kojoj je jedna osoba poginula.

"Izgubljen je jedan ljudski život. Za mene kao čoveka sasvim dovoljno da više ne obavljam funkciju na kojoj sam zatečen u momentu teške nesreće. Iako sam bio samo saputnik, za mene kao čoveka, to je dovoljan razlog da više ne... »

Zoran Babić: Izgubljen je ljudski život, podnosim neopozivu ostavku

 Kurir pre 12 minuta
Vršilac dužnosti direktora Koridora Srbije Zoran Babić potvrdio je da podnosi neopozivu ostavku na tu funkciju posle saobraćajne nesreće u kojoj je, kako podseća, jedna osoba izgubila život. "Izgubljen je jedan ljudski zivot. Za mene kao coveka sasvim dovoljno da vise ne obavljam funkciju na kojoj... »

Нема коментара:

Постави коментар